WIADOMOŚCI

Oba bolidy Virgin na mecie
Oba bolidy Virgin na mecie
Zespół Virgin w Hiszpanii dowiózł po raz pierwszy w tym sezonie oba bolidy do mety wyścigu. Mimo zdecydowanie słabszego tempa, kierowcy są zadowoleni z postępów jakie robi zespół.
baner_rbr_v3.jpg
Timo Glock
„Ogólnie wyścig nie był najgorszy, a my zrobiliśmy dobry krok, kończąc wyścig obydwoma autami. To był dobry wynik dla zespołu. Bolid był trudny w prowadzeniu w ostatniej części pierwszego przejazdu. Miałem dobrą walkę z Jarno, ale ruch na torze strasznie ją utrudnił. Z 66 okrążeń, tylko 15 było czystych, a reszta była pełna niebieskich flag. Robimy postęp, a dzisiaj był ważny krok, ale to był tylko mały krok i musimy utrzymać pęd, aby zrobić większe kroki jeszcze w tym sezonie. Gratulacje dla zespołu ponieważ pracowali niezwykle ciężko przez ostatnie kilka tygodni.”

Lucas di Grassi
„To był dobry wyścig dla zespołu- pierwszy wyścig, w którym byliśmy w stanie finiszować obydwoma autami. Niezawodność była naszą słabą stroną w ostatnich wyścigach, ale jestem bardzo zadowolony z postępów. Mój wyścig był bardzo trudny- zdecydowaliśmy się na start na twardej mieszance opon i nie dało się prowadzić auta. Gdy zmieniliśmy opony na miękkie bolid był w porządku, a ja mogłem kręcić dobre okrążenia. Z wieloma niebieskimi flagami ciężko było mieć równe tempo.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

26 KOMENTARZY
avatar
matito

09.05.2010 18:38

0

NO nie dziwne że nie mają w sobie optymizmu skoro są dublowani po 15 razy


avatar
pawel123

09.05.2010 18:42

0

najsłabsi powinni zjeżdżać z toru i kończyć wyścig ; powiedzmy co 15-20 okrążeń odpada dwóch ostatnich; nie przeszkadzaliby wtedy innym a jakie oszczędności finansowe i ekologiczne ;p


avatar
karol8160

09.05.2010 18:43

0

no wiesz, zawsze trzeba znajdywać jakieś plusy z całego szeregu minusów


avatar
kam39

09.05.2010 18:43

0

2. pawel123 to żeś wymyślił


avatar
maro1993

09.05.2010 18:43

0

Tak, zastanawiam się co taki kierowca może czuć, skoro od mniej więcej 15 okrążenia non stop z każdym kolejnym okrążeniem musi przepuszczać innego kierowcę. Żal mi takich kierowców i naprawdę im współczuję...


avatar
xdomino996

09.05.2010 18:43

0

Jak nie bedą tyle razy dublowani to nie bedzie flag i bedą sobie już jechać równo proste i logiczne


avatar
lukasz1

09.05.2010 18:46

0

To dublowanie było chaotyczne. Czy zawodnik dublowany nie powinien zjeżdżac z optymalnej lini jazdy?


avatar
kam39

09.05.2010 18:48

0

7. lukasz1 on ma obowiązek zjazdu żeby przepuścić szybszego kierowcę


avatar
lukasz1

09.05.2010 18:51

0

Tak myślałem, z tego co widziałem Chandok na prostej kierowcy musieli go wymijac, a to on powinien zjechac.


avatar
fabian

09.05.2010 18:56

0

2. pawel123 - W kolarstiwie taki wyścig nazywa się "wyścigiem australijskim" Po każdym punktowanym okrążeniu odpada ostatni zawodnik :) To może być fajne w F1, np. taki Hamilton łapie gumę (albo wypada) na 1-szym kółku i jedzie ostatni po wymianie opon a po kilku rundach odpada :)) JUŻ MI SIĘ PODOBA!


avatar
RentonB

09.05.2010 18:57

0

@5 A mi nie, Glock mial szanse na Renault, ale nie chcial czekac na pewnosc udzialu Renault w serialu wiec wybral najszybsza opcje


avatar
Roll

09.05.2010 19:59

0

Powiem jedno CUD


avatar
Marti

09.05.2010 20:08

0

Rzeczywiście to CUD. Karunowi należy udzielić lekcji nt. "jak kierowca dublowany powinien zachować się podczas dublowania" :) Wyobrażam sobie jaka będzie mizeria podczas kwalifikacji i wyścigu w Monaco z Virginami i HRT ;/


avatar
Avalon

09.05.2010 21:14

0

prawda jest taka: wyscigi w formie F1 daza do takich odjechanych wyscigow znanych z ekranow monitorow :) i mi sie to podoba. ktos na poczatku komentarzy fajny pomysl dal, zeby co 15 okrazen odpadal 1-2 najslabszych kierowcow. bylaby taka walka na tylach, ze nikt by nie chcial ogladac poczatku stawki :D do tego KERS 200 KM z mozliwoscia uzywania dowolna ilosc razy. To by bylo sciganie


avatar
marcin20

09.05.2010 21:20

0

Ooooo!!!!!! 15 normalnych okrążeń, reszta na niebieskich flagach, dobre heheheh!!!


avatar
kedar9315

09.05.2010 21:50

0

14. daj sobie spokuj bez sensu żeby po 15-20 okrążeniach odpadało 2 kierowców bo wtedy F1 by naorawde zeszło na psy! ! ! ! !


avatar
maniak300

09.05.2010 22:38

0

Niech sie nie pokazuja wiecej na torze


avatar
ZbyszekB

09.05.2010 23:00

0

Mogli by przyjąć prostą zasadę: kierowca dwukrotnie zdublowany odpada i było by po kłopocie.


avatar
sven

09.05.2010 23:30

0

Ja nie widzę żadnego kłopotu... Każdy zespół budowany od podstaw miał przecież słabiutkie początki, prawda?


avatar
Niespokojny

10.05.2010 00:12

0

..., ale walą teksty : ' Z 66 okrążeń, tylko 15 było czystych, a reszta była pełna niebieskich flag. ' ,..........tylko ciekawe dlaczego? 'Z wieloma niebieskimi flagami ciężko było mieć równe tempo.' Wygląda też na to , że czołówka jeździ za szybko !!! :-)))


avatar
Konik_mekr

10.05.2010 09:04

0

Pomysł z odpadającymi samochodami jest dobry, byłaby ostra walka o ostatnie "możliwe" miejsce. Może wprowadzić coś na wzór Q1, 2 i 3?:) Podzielić wyścig na np. 5 części i po każdym 20% dystansu może jechać maksymalnie tylu a tylu kierowców, na końcu zostałoby może z 12. Albo nawet 10, by każdy już miał punkty:)


avatar
prolim

10.05.2010 12:50

0

@20 On mówi, że mogliby mieć mniejszą stratę, gdyby nie tyle niebieskich flag. Ale faktem jest, że mamy 5 wyścig w sezonie, a oni dopiero po raz pierwszy ukończyli go...


avatar
Wiater

10.05.2010 12:52

0

Jakby szybciej jechali to nie mieliby tylu niebieskih flag ;] Co za łby ;D


avatar
mroku

10.05.2010 15:42

0

Pomysł z odpadającymi samochodami jest słaby bo wówczas hrt albo virgin lałby pół baku i walczył o 15 miejsce. To zrodziłoby kolejny absurd.


avatar
mroku

10.05.2010 15:42

0

I w połowie wyścigu zjeżdżał do depo


avatar
Gosu

10.05.2010 17:02

0

No pięknie, to pierwsze ukończone dwoma bolidami GP w ich wykonaniu. Ciekawy jestem czy Lucas miał między nogami kanister z paliwem :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu